Ibland så händer det...

...det där som är ens högsta dröm! Det som man ALLTID velat, men på grund av yttre omständigheter aldrig kunnat göra eller möjligtvis aldrig blivit tillåten att göra.

I England har de startat upp en säsong av Britains got talent...ni vet Talang 2007, som det heter här i Sverige. En av deltagarna, Paul Potts har genom åren blivit utskrattade för sin allra allra högsta dröm.... Tillsynes även här. Han står på scengolvet, utelämnad till juryn och den stora publiken. Vad han känner i det ögonblicket är svårt att beskriva. Juryn kastar menande blickar till varandra " Det här blir förfärlig!!" Han ser rädd och osäker ut...han undrar nog vad han har gett sig in på... vill bara försvinna...TILLS....

Musiken börjar......





När musiken tar slut är han åter igen den rädda och osäkra människan... men jag säger bara SE UPP FÖR PAUL POTTS!!! =) och STÅ FÖR DET DU ÄLSKAR ATT GÖRA OCH FÖR DET DU VILL GÖRA!! DU kan nämligen bli ALLT vad du drömmer om!!! Till sist men INTE minst... Döm aldrig boken efter dess omslag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter med "ståpäls" och med tårar i ögonen....SÅ VACKERT!! man ska ALDRIG ge upp sina drömmar...ALDRIG!!!

2007-06-13 @ 14:11:10
Postat av: Bittan

det var jag som skrev!!! kram

2007-06-13 @ 14:13:11
Postat av: Stora Syster Monica

Herre gud! satt med tårar i ögonen.
Önskar honom Lycka till!!
Kram

2007-06-13 @ 16:27:30
Postat av: syster nina

ojojoj snörvel,,, jag rös och fick en klump i halsen, mina läppar börja darra och jag kände en rysning och snörvlade till och ögat börja svida.. f...n va gulligt, härligt helt underbart, vicken känsla=) pöss på er

2007-06-13 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback