Dialog

K: Åååå gud vad du kan vara  envis ibland, Eleonor. Visste du det!!??

E: Vad menar du?

K: DU ÄR  E . N . V . I . S

E: Ja, jo jag vet att min envishet kan vara stor ibland... men är det fel?

K: ENVIS...behöver inte alltid vara en bra egenskap!

E: Jag är ledsen, jag förstår nog inte vad du menar nu!!!

K: Jag har försökt berätta detta länge nu, men du lyssnar ju aldrig på mig!!

E: Jag har inte haft tid.....

K: Inte tid??? Du måste lära dig att lyssna på mig bättre....

E: Mmmmm *skäms* Förlåt

K: Det smärtar mig att det ska vara på detta viset... varför måste jag göra dig illa innan du förstår allvaret i detta?

E: Jag sa förlåt, jag lovar att bli bättre på att lyssna...

K: Mmm och att ta hand om mig bättre! OK?

E: JAAA ok!! Jag loooovar... NÖJD?

K: Jajemen, men du har lite och ta igen!!!

E: Ja, jag har förstått det..jag börjar på direkten!

K: Bra det!

Dialog mellan mig och min kropp 2007-06-01


Kommentarer
Postat av: syster nina

BRA!!!! du börjar förstå, klokt beslut gumman,
härlig känsla när hjärnan börjar samspela med hjärtat eller hur?:)

2007-06-01 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback