Beslutsångest

Just det, det var det här med att välja, hitta osv....

Sonen vill ha gråa väggar, det är inte så svårt att fixa, men sedan vill han ha Spindelmannenbård... DET är betydligt svårare att hitta, fakiskt. Så är det någon som har tips om VART man kan köpa det, så lämna gärna en kommentar!! (ordnat)

Dottern vill, enligt mamma då, ha beigea, beiga bächa ...ljusbruna (hjärnsläpp...hur fan stavas det då?) tapeter med en fondvägg. Fondväggen blir antingen blommig eller med prinsesstema ala Disney. Har hittat jättefina Wallies, men det är svårt att besluta vilket som blir finast... Problemet är att med prinsesstema blir rummet ännu mer svårmöblerat än vad det redan är...

I Vardagsrummet vill jag nog ha en brun tapet med en brunblommig fondvägg... Tyvärr är inte väggen som ska vara fondvägg speciellt stor...men ändå, jag tror det blir fint iallafall....

Hallen blir.... grön som i olivgrön....har som inte bestämt mig riktigt än....

Köket är lättast... där ska jag måla bröstpanelen i en vit ton och tapeterna går i linfärgat med vita cirklar på...jättefin och den kommer passa kalasbra i mitt kök...

Så jag antar att en stor del av sommaren går åt till detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback