Batterier, tack...

jisses.... jag hittade just dagboken om Alexander... jag var så duktig och skrev ned saker han sa och gjorde. när han var mindre. Nu hinns det aldrig med, men det mesta får jag ju ner i bloggen...

Men detta är bara för kul...jag minns det...jisses vad jag skrattade...

2006-06-28

Idag var det tänkt att vi skulle bada tillsammans med mormor. När vi vaknade i morse så regnade det och var mulet.

Jaha, sa Alexander, när han vaknade...nu kommer vi inte att kunna bada. sedan gick han och hämtade en mobiltelefon.

- Mamma, jag går ut på balkongen....jag ska..ehh..ringa lite...

Sedan hör jag honom säga:

- Hejsan!, jag undrar om ni har batterier...till solen...det verkar inte som den vill gå upp idag...


Ha ha ha ha.... han hade och har så roliga funderingar och lösningar på allt.... I l♥ve him

Kommentarer
Postat av: syster2/moster nina

haha... nander i ett nötskal=) han har så roliga kommentarer till allt, vicken planet kommer han i från egentligen?....... störtskön kille=)
(jag minns den kommentaren,HIHI)

2007-06-18 @ 12:11:40
Postat av: Bittan

underbara goa alexander!!!! puss

2007-06-18 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback