Allvarligt...

Fy faningen vad jag är trött! Vill bara sova, sova, sova...Måste vara det att jag absolut inte har något som helst att göra.... nu fattar jag hur sleten man är, hör illa gör jag också...syrran säger att det är koncentrationssvårigheter...fan också har man fått det nu också ...

Problemet med all tid är att nu längtar jag massor efter någon =) Nu undrar ni vem förstås...men attans vad ni bet er i skägget, det talar jag nämligen inte om...vet bara att jag skulle vilja sova, med honom tätt intill. Just nu faktiskt...det ända som jag vill!!

Hare bra hörrni..nu går jag i ide =)

Kommentarer
Postat av: syster2/moster nina

haha tror jag vet vem det kan vara!!! jo du vännen, vem e inte sliten, denna dag har varit hur sketen som helst, men felet med mej är inte att jag inte har något att göra, felet är att jag har åt hel...e för mycket att göra, vill göra, måste göra men jag har inte orken,, (och ungarna vill också en massa så dom tjatar, gnatar och gnäller )usch!!!.
Va glad du att du inte har nått just nu (förutom barnen och det är ju tillräckligt mycket i bland:) NJUUUUT av din ledighet tillåt dej att vara disträ och döv det är lungt det får vara så ibland, ta djupa andetag och bara va ett tag, andas, njut och samla på dej nya krafter, för dom behöver du snart igen puss på dej, älskar dej syster:)

2007-06-06 @ 22:20:09
Postat av: Lilla syster Elle

joru..men vet du vad..du gör ett jättebra jobb trots att du känner dig trött. Är det något som under alla år fascinerat mig och gjort mig smått avundsjuk är just din energi.Det här att när du väl bestämt dig för att göra en sak, så gör du det..oavsett... Shit vad jag önskar att jag åtminstone hade hälften av den kraftenoch den viljan! Du ska veta det att du är minsann en av mina idoler!! =) Puss på dig oxå och jag älskar dig masor <3

2007-06-07 @ 08:28:30
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: syster nina

Hihi jag har ett fans, va härligt va glad jag blir=) synd bara att viljan övertar orken som sedan blir krämpor som sedan sätter sej på humöret, men det kan det vara värt ibland=)

2007-06-07 @ 12:36:59
Postat av: Syster Monica

Hahaha. då har du inte sett min energi mellan 07.00 och 08.00 är jag pigg,satan.men sen är jag bara TRÖTT!?
Kramiz

2007-06-07 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback