Varning Klass 1... men hallå

kom igen nu SMHI.... De har utfärdat klass 1 varning pga av den åska som hotar komma in söderifrån under eftermiddagen... Yes, hurra, underbart är det som jag först tänker. Vi behöver en omgång med rejäl åska. Tromber och skit kan vi väl va utan, men ett rejält åskväder...jahahahahaaaaaaaaaaa tack! Men när man sedan går ut på deras hemsida för att kolla prognosen för Södermanland i eftermiddag, så är det minsann sol, sol och åter sol... 22 grader och INGEN åska.... Har de svårt att bestämma sig? Ska jag plocka in allt jag äger och har, gömma mig inomhus och NJUUUUTA av åskan eller ska jag SOOOOLA?  Nu jäklar får ni rycka upp er... dubbla budskap är fanimej bland det värsta jag vet... *hmpf och med armarna i kors*


Budskap nummer 1:

http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,1120961,00.html

Budskap nummer 2:



 91806-332

Inte ett jädrans åskmoln i sikte.... SMHI måste stå för Sveriges Minst Hederliga Instans 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback