Vad är det för fel???

Den här dagen har varit tuffare än många andra...ungarna har härjat med allt och mig hela dagen. De slåss, retas och gör sattyg. Säger jag att de inte ska göra något så gör de det med glädje. Så fort jag vänder ryggen åt så blir det kalabalik... Jag får tjata, gnälla och bli arg på tok för många gånger! Herregud...vi kan inte hålla på och åka runt till folk bara för att tillfredsställa deras behov...dessutom hjälper det sällan utan de är likadana iallafall när vi kommer hem. Ska man inte kunna få vara hemma och pyssla med sådana saker som att tvätta, städa lite och  pyssla runt!!?? Jag bara frågar!!!??? Är det här början på fredagen den 13:e eller? Isåfall gömmer jag mig och tar skydd för då blir det inte roligt i morgon.... *djup suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback