Tyson Twins Vs Monster Mama

Av någon anledning vaknade jag med ont i kroppen, ont i näsan, ett dunkande huvud och liggandes längst med sängen, vid fotändan dessutom... Ja nu skulle man kunna tro att det berodde på någon slags förkylning...men icke det! Jag har i natt brottats med TVÅ barn som inte alls skäms för att de breder ut sig som marmelad på en smörgås... Kuddarna försvann och med 4 fötter i ansiktet, ett rivsår på näsan och ömmande rygg bestämde jag mig tydligen någon gång under natten att sova i fotändan som vilken stackars hund som helst... jag känner mig som att jag deltagit i en boxningsmatch mot någon som är dubbelt så stor och dubbelt så stark... Nu är det banne mig dags att återta min säng... JAJEMENSAN!!

Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Hahahahaha....jag vet hur det är! Skitkul att inte få ha sin egen säng ifred:)

2007-07-13 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback