Tänk...

vad tyst det kan bli helt plötsligt... Barnen sover, farfar & co har åkt hem. Nu sitter man här igen, ensam... Den här gången var det mer känslosamt att skiljas åt, för min del, än vad det NÅGONSIN har varit.... undrar vad det beror på? Semester övergår till vardag och de där rutinerna som jag längtat efter står beredda att träda i kraft... men sen då!?! Vad händer sen? Samma gamla tråkiga vardag, samma gamla tråkiga rutiner... ÅNGEST kallar jag det, ångest över att man egentligen inte alls vill att  det ska bli som förut... Det känns som att det är dags för förändringar i min lilla familj... Vi måste... SÅ ENKELT ÄR DET....

När det gäller bondskan så var ni inte helt ute och cyklade...

" Pojken for ut bakom huset på nyårsaftonskvällen. Han hade inget annat att skjuta med än bössan, men det small bra ändå" =)

Vi har haft en skön vecka. Lite stressig eftersom de hjälpt mig att tapetsera. Men oj vad fint det blev =) Kram på er och tack för hjälpen!

Vi har hunnit med flera saker.... vi har varit i Mariefred och åkt ånglok... vi har gått på Gripsholmsslott... vi har varit vid havet och grillat... vi har varit inne i stan... I Linköping och på Kolmården. En dag tillbringade vi även på Cosmonova och Naturhistoriska museumet...dagen avslutades på Skansen... det kommer bilder bara jag får ladda in dem på datorn =) Tyvärr hade vi få soldagar så något bada hanns det som inte mé...

Nehe...nu ska jag nog ta och slänga mig i soffan... Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: syter nina

jaha nu börjar rutinerna att göra sig gällande, hur trist som helst,,,Fast det är underligt hur man är inställd egentligen:S för det va inte längesen vi satt å pratade om hur skönt det skulle bli när dom fasta rutinerna började gälla igen, eller hur? men när det väl är dags så vill man inte veta av dom haha man är aldrig riktigt nöjd.. kram

2007-07-29 @ 21:00:43
Postat av: Lilla syster Elle

Både och... det ska bli skönt att allt blir som vanligt men samtidigt så blir det så ... ensamt *suck*

2007-07-29 @ 22:53:24
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback