Semester vare ja...

Hrm hrm... det blir inte alltid som man tänkt sig. Det kan jag intyga.... En vecka av skön avkoppling och återhämtning blev en vecka tillsammans med mitt ex. Ja, nu ska vi inte dra förhastade slutsatser här. Det var inte alls tokigt. Stämningen var skön och avslappnad, vi åkte till och med i väg och fiskade han och jag en kväll... Vad gäller den fisketuren så ska vi inte orda så mycket... Han skulle meta, jag skulle kasta... Första kastet blev självklart ett bottennapp... kom ju fan knappt ut från land. Andra kastet..tja lite bättre MEN, draghelvetet fastnade såklart i botten och det satt fast under en sten.... - Hi hi hi vill du ha hjälp?, hördes det bortifrån elden... - Hjälp? nähähähähääää du det vill jag INTE... men tillsist vare bara att ge upp och be om hjälp... då slet han sönder spöet. Där var min fisketur... Å andra sidan gick inte hans fisketur speciellt bra den heller....så det blev ett par timmar vid brasan istället...Vi umgicks faktiskt  på ett vettigt sätt, vilket inte har hört till vanligheterna direkt =)

Daniel Lindström spelade på udden så dit gick jag. Hjälpte till att sälja lite lotter, det gick rätt bra faktiskt. Jag fick två ljumma sommarkvällar och en stekhet dag i solstolen...sedan kom regnet och kylan... hutter hutter

Jag har träffat många härliga människor... jag trivs i Norrland, ibland tror jag att jag någon gång måste ha bott där... det känns som att mina rötter finns där... jag var med om mycket annat också, men det känner jag mig inte riktigt redo att berätta om...ÄN...men det kommer, det lovar jag!

Ibland behöver man visst gå igenom vissa saker, bara för att för sig själv bekräfta att det var just så som jag trodde. Jag vet att jag efter alla år ÄNTLIGEN står med båda fötterna på marken. Jag vilar tryggt i mitt eget hjärta och vet vem jag är.... Jag har fått tillbaka den grundtrygghet som jag i så många år saknat!


Tack Sonja och Ulf för den här veckan. Jag trivs så enormt mycket i er närhet och våra pratstunder är ovärderliga =) Ser fram emot att ni kommer ner =)


och Uffe.... vi tar den där Tequila kvällen... jag är ju utmanad och då backar jag inte..PROMISE =)


NU... ska jag mysa ner mig i min soffa och invänta sömnen... Kram på er allihopa <3


Kommentarer
Postat av: Stora Syster Monica

Välkommen hem får jag väl säga.Här har det fortfarande inte varit någon ljum sommarkväll direkt,även om din son tog ett dopp i poolen kl.21.30 med tre tjejer i går kväll (måndag),det gilla han ska jag säga! Han somnade inte förräen kl.23.20 ,för tjejerna var ju vakna(dom är då 17 och 18 år)men till slut somnade han i alla fall.Det sista han sa var: God natt ungar,(till mej och Jonas)Hahahah.. han är för skön den ungen.
God natt och kram.
Du, fiskat har väl du aldrig varit bra på...eller?hihihihi..

2007-07-10 @ 21:44:30
Postat av: Anonym

Pffffffffff....vikka påhopp...jag är en jäkel på att fiska....KOMPLIMANGER... HA HAHAHAH
Tror väl sjutton han gillar å bada me flera brudar samtidgt... han är väl sin fars son...hrm hrm

2007-07-10 @ 21:48:24
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Stora Syster Monica

Det stämmer fan det också!
Att han är sin fars son alltså,ditt fiskande vet jag faktiskt inte så mycke om.Hahahahha...
Kram

2007-07-10 @ 21:59:17
Postat av: syster nina

Den som inte kan fiska, kan aldrig få napp, och bottennapp???
vem vill ha det??? *garv* nä fortsätt öva, det ger reultat efter några misslyckanden,, hihi fyndigt va?? kram

2007-07-10 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback