Saker som gör mig förbannad:

1, Människor som ljuger konstant

2, Människor som går runt och tror att ingen vet om att de ljuger konstant

3, Människor som ber om hjälp för att sedan vända det emot en

4, Människor som inte tar ansvar

5, Människor som är otrogna... och har fler förhållanden samtidigt

6, Människor som skaffar barn utan att vara kapabla till att ta hand om dem

7, Människor som går på alla lögner TROTS att de EGENTLIGEN VET!!! (har varit en själv i typ 10 år)

8, Människor som TROR att JAG ljuger fast de EGENTLIGEN VET att jag INTE gör det

9, Människor som inte törs ta reda på sanningen från de håll där de VET till 100% att de INTE ljuger, som definitivt INTE har någon anledning att göra det... (har varit en själv i typ 10 år)

10, Att veta om att någon varit/är otrogen utan att egentligen kunna berätta det...


Detta är på något sätt INTE en rankinglista, utan 10 saker som gör mig förbannad...

Detta har jag omkring mig, och jag önskar att man någon gång skulle sluta få ta del i allt som händer!
 Jag har sagt tillpersonerna ifråga att jag ljuger inte för någon. Frågar någon, så svarar jag ärligt! Jag backar inte lögner, det gjorde jag under 10 års tid och det är slut på det nu!!! Fråga heller inte, om ni inte är beredda att tro mig! Jag har ingen anledning att ljuga för någon av er... jag bara hoppas att ni tänker er för, för det kommer ALDRIG att bli bättre för er, tyvärr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback