Mobiltelefontajm!

Ok... då var det dags att införskaffa sig en såndäringa mobiltelefon igen... Sist gick jag på färgen och hur bra gick det då? Nej, just det...INTE ALLS skulle jag vilja säga... Jag blev kär i den där spygröna Motorolan som bara låg där i disken och skrek på mig... ELLE!!! ELLE! Här är jag.... kom kom kom! Jorå...kom gjorde jag..men det vara bara det att jag hade inte "spam" hörseln på mig den där dagen... För det den EGENTLIGEN sa var: Elle, din gamla kossa... det finns bara en som är dum nog att köpa mig och det är DU, DU, DU! Ja, typ så lät det nog. Borde ha fattat varför den va så billig... Ja, ja, du som ropar på mig från hörnet där... ha ha ha du skulle ha lyssnat på mig! Du kan väl ta och dra igen, för dig lyssnar jag aldrig på vare sig du har bra eller dåliga råd att komma med ;) hursomhelst så har den efter ett år begravt sig själv.... Så nu är det dags för en ny... Problemet är att jag behöver en ny Mp3 också... så då är det väl ypperligt att skaffa en med både och... Men nu finns det ju inte bara en eller ett par att välja mellan...det finns tusentals! Så... Vilken ska jag välja? Samsung har en som är bra, men lite dyr... Sony Ericsson har många bra, billiga och dyra... Om jag ska se krasst på det..varför snåla... En bra telefon kostar runt 1500-2000 kronor och en Ipod kostar runt 700 kronor... Så om jag får en telefon som kostar typ 2500 kronor med bra ljud i dessutom, så borde jag inte gå någon förlust... MEN så är det den där lilla snåla fan som sitter på axeln och säger att jag borde tänka mig för! Nej, nu vill jag ha RÅD mina vänner, RÅD!!! pssst.... Du i hörnet...du behöver inte ta åt dig av detta inlägg..OK!! =)


1: Samsung x850. Den beryktade Mp3 telefonen som en viss person slarvade bort i taxin =)



samsung x850

2: Sony Ericssons W200i. En "billigare" variant av W610i.

w200i

3: Sony Ericssons W610i...

w610i

4: Sony Ericssons S500i GUL

S500i gul

5: Sony Ericssons S500i GRÖN

S500i grön

Ingen av dem är dyrare än 2600... Så egentligen handlar det bara om modellen... EGENTLIGEN! =) Jag har min favorit, men är ändå tveksam...så hjälp mig nurå... Kram<3

Kommentarer
Postat av: syster nina

jarru, det är inte lätt att välja, utseendet är ju inte det viktigaste, som man brukar säga:) utan kvaliten,, men jag har ju en favorit faktiskt och det är ju den gula sony ericsson s500i "lungt".... den vikbara som becca köpte tror jag inte på, knapparna va bökiga och man ska passa sej för vikbart, går snabbt att få glapp i locket, och det verkar som det är lätt att tappa bort den haha lycka till med valet kram

2007-07-13 @ 09:43:28
Postat av: Anonym

jarru, det är inte lätt att välja, utseendet är ju inte det viktigaste, som man brukar säga:) utan kvaliten,, men jag har ju en favorit faktiskt och det är ju den gula sony ericsson s500i "lungt".... den vikbara som becca köpte tror jag inte på, knapparna va bökiga och man ska passa sej för vikbart, går snabbt att få glapp i locket, och det verkar som det är lätt att tappa bort den haha lycka till med valet kram

2007-07-13 @ 09:46:51
Postat av: Stora Syster Monica

Hallå där! Jasså det är dags nu igen,okey jag tycker du ska ta eriksson w610i Joakim har den och den är nog bra (tror jag) bra ljud,schyssta bilder.
Men fråga Joakim.Men den gröna s500 är ju snygg tycker jag personligen.Det är svårt att välja telefon,ska den vara modern och snygg eller bara en bra telefon? det är frågan.
Kram pussa barna.

2007-07-13 @ 09:47:18
Postat av: StoraSysterMonica

Hallå där! Jasså det är dags nu igen,okey jag tycker du ska ta eriksson w610i Joakim har den och den är nog bra (tror jag) bra ljud,schyssta bilder.
Men fråga Joakim.Men den gröna s500 är ju snygg tycker jag personligen.Det är svårt att välja telefon,ska den vara modern och snygg eller bara en bra telefon? det är frågan.
Kram pussa barna.

2007-07-13 @ 09:48:16
Postat av: syster nina

jarru, det är inte lätt att välja, utseendet är ju inte det viktigaste, som man brukar säga:) utan kvaliten,, men jag har ju en favorit faktiskt och det är ju den gula sony ericsson s500i "lungt".... den vikbara som becca köpte tror jag inte på, knapparna va bökiga och man ska passa sej för vikbart, går snabbt att få glapp i locket, och det verkar som det är lätt att tappa bort den haha lycka till med valet kram

2007-07-13 @ 09:49:37
Postat av: syster nina

nää va i helskotta!!! blev det dubbletter av allt? haha hade du åsså problem med verifieringen monka? kram

2007-07-13 @ 09:55:13
Postat av: Elle

Dubblering!?! Du har ju gjort en trippel..ha ha hahaha

2007-07-13 @ 09:57:06
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Elle

Mmm den gröna är liksom favoriten... Modellen verkar vara mycket bra och den ser bättre ut än den gula...även om jag INTE ska gå på utseendet den här gången. Problemet är att den finns inte tillgänglig någonstans just nu... det enda stället man kan köpa den på säljer den för 10200 kronor, medans den gula kostar 1871 kronor på samma ställe...mysko va??!!

2007-07-13 @ 09:59:03
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Elin

Samsungen är faktiskt bra :)Enda som är jobbigt med den är att ställa om sig till två knapprader istället för tre :P

2007-07-13 @ 10:04:32
Postat av: StoraSysterMonica

Ja jag hade problem Cina med ser jag. hahahaha..

2007-07-13 @ 10:13:06
Postat av: syster nina

haft strul med internet i 2 dagar nu:( men men....
Elle va är problemet? en grön för 10000 eller en gul (mycket snygg enligt mej, jag som egentligen älskar grönt) för 1800?.. annars får du ha tålamod tills den gröna kommer med ett billigare pris:) kram

2007-07-13 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback