Inte för att jag vill tjata....MEN

Jag sa  RING INTE OM NÄTTERNA!!!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Har dom inte förstått,är inte det ett handikapp att man inte förstår andra människor?Är det ionte barna så är det telefon. Stäng av fan (telefon alltså!?)
Kram

2007-07-31 @ 08:56:24
Postat av: mamma

instämmer med föregående
(talare) ödsla inte energi på någon som inte är värd det. spara energin till dej själv och barnen ni är det viktigaste. svara inte

2007-07-31 @ 17:37:42
Postat av: Anna

Mmmm, släktingar över heela världen (som inte kan räkna tidsskillnad) jag KÄNNER din smärta :) Stäng av är nog bästa rådet (men tänk om det är en nödsituation?....) Kram

2007-08-05 @ 14:01:53
URL: http://en-annan-anna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback