I´m a sucker for speed...

Det måste jag nog erkänna... Det finns inget härligare (eller joooo, men det kan jag inte ta upp här) än att åka snabbt som fan med hög musik...och då menar jag HÖÖÖÖÖG musik... Blir väldigt lätt tung i gasfoten så att säga =)

Det är sååååå kul när man glider i vanlig hastighet på motorvägen, plötsligt kör det upp en bil med ett par killar i (yngre modellen)... De skrattar och stampar ner gasen och drar iväg...snabbt som fan växlar man ner, gasar och glider upp jämsides...sedan bländar man av sitt allra vackraste leende...vinkar lite med handen och sååååååå gasen i botten oooo så vroooom. iväg bara...deras blickar, de lever jag på i flera dagar... he he det är kärlek mina vänner, kärlek *njuter som fan*

Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Hahahaha...du är en riktig flörtis du,skönt att va singel ibland va?
Kram

2007-07-22 @ 21:25:13
Postat av: Elle

I know ;) can´t help it...det är ju såååå kuuuul *glitter*

2007-07-22 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback