Hemmafru...nej tack!

Inget ont i att vara hemmafru... men just det livet passar inte mig särskilt bra! Har hållt på nu i en dag...Tvätta, städa, laga mat, tumla, dammsuga, laga mat, söva barn, serva barn, laga mat, bädda sängar, torka upp, äta själv, dricka kaffe och så försöka stå ut i den här äckliga värmen som blir av kombinationen vindsvåning, tumlare, kvavt ute, småbarn och inga säkerhetskedjor på fönster och dörrar... behöver jag säga mer?   V.A.R.M.T -S.O.M-F.A.N!!!! 

Vadå???!!! Tycker ni jag låter negativ?..NÄÄÄ var i hela friden får ni det ifrån?? He he he... Men jag står ut för i morgon drar jag på semester *ler*

Kommentarer
Postat av: Bittan

Kan bara hålla med dig gumman...jösses va varmt o kvavt du har i din lya..rena tropikervärmen!!!
jobbigt!!! kram

2007-07-04 @ 17:27:11
Postat av: Stora Syster Monica

Hemmafru!Ja, det är det värsta som finns jag håller med dig!Men som sagt:du får ju snart åka bort,skönt för dig och till tropikerna också,här ska det regna i 5 dagar till!!!!
Kram

2007-07-04 @ 17:36:11
Postat av: syster nina

ja du, det är just det där som gör att man bara vill dra i väg ibland:) så åk du tänk inte på oss som har fullt upp haha, passa på att NJUUUUT!!!!! kram å ha det sååååå härligt

2007-07-04 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback