Det är detaljerna som räknas...

Min son, min son.. jag tycker du är helt underbar! Vad ska man säga när han berättar om sina funderingar?! Självklart ser man till att uppfylla sådana självklara saker som vissa detaljer.... För i leken så är DETALJERNA viktiga, iallafall hos Alexander. Han har ett garage hos morfar och mormor. Dit har han tagit sin traktor, för den går sönder ibland och då måste den lagas. Men hur var det nu... inte kan man starta en traktor i garaget... då kommer det ju in avgaser! vad gör man då? Jo, man ordnar en avgasslang såklart... Sagt och gjort. Vi letade upp lite molijoxer och så satte vi igång bygget av en avgasslang... Alexander var mycket stolt över resultatet. Nu ligger han där inne i garaget och mekar med sin traktor... Jag undrar vad det ska bli av den mannen när han blir stor =)

91806-33091806-328

91806-329

Kommentarer
Postat av: syster/moster nina

Haha du är en riktig liten "fixarfrasse", jag ringer dej "nander" när min traktor går sönder:)du hittar garanterat felet puss/kram

2007-07-15 @ 16:01:54
Postat av: Moster Monica

Vilken tur att morfar har ett garage!
Du är en riktig "Mulle Meck" du,Alexander.
Puss o kram på dig.

2007-07-15 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback