Åh herregud...

Nu kan jag inte få nog..I LOVE THIS SITE =)

<pub-Wheezy> haha jag hittade 1 naken bild på mig med min förra brud precis:D
<SUne^chill4r> ohh på henne me?
<SUne^chill4r> skicka!
<pub-Wheezy> aa
<pub-Wheezy> haha
<SUne^chill4r> ELLER VÄNTA
<SUne^chill4r> DIN FÖRRA?!
<SUne^chill4r> MIN SYRRA?!?!?!



<ThrasheR> fan
<ThrasheR> idag är jag på G
<ZooNZweI> ThrasheR : snart kan du hela alfabetet



<@oskari> körde sms-roulette igår
<@oskari> man skriver ett bisarrt / snuskigt sms, blundar när man bläddrar i kontaktlistan & skickar
<@oskari> så iallafall, jag skrev nåt i stil med "jag gillar att stjärtpulla"
<@oskari> fick svar från morsan nyss ; "..."
<@oskari> :|
<@oskari> har inte varit hemma sen igår heller, & nu vet jag inte om jag vill komma hem alls..
<@smex> HAHAHAH



Ha ha ha ha guuud jag skrattar så ja gråter

Kommentarer
Postat av: Snubben

Ehh... Orden: "stjärt" och "Pulla" är nog bland de sista orden jag skulle skicka till min mamma. Hon är född sent 30-tal och... har svårt att placera sånt.
Du har en sjuk humor. En mycket... sjuk humor.
Välkommen in i gänget!
:D

2007-07-18 @ 23:58:05
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Elle

Det tackar jag för Snubben ;)

2007-07-19 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback