Åh åh vad de e skönt å va naken...

He he...nu blir ni nyfikna..men oj oj oj  vad ni bedrog er.... ha ha ha ha. Men nu när jag ändå fått er uppmärksamhet så kan jag ju ändå passa på att berätta att jag minsann powerwalkat ännu en gång ikväll... och den här gången kom jag faktiskt längre på en halvtimme än tidigare gånger *stolt leende* Jag känner mig riktigt duktig och hurtig och nyttig *dunk i ryggen*.... ok... mer då... Vi har varit  och tittat på syster monicas nya pool.... Alexander invigde den också minsann, i morgon ska det fyllas vatten och DET ser vi fram emot... I morgon bär det av hemåt för oss. Nu har vi varit borta i nästan två veckor och det är dags att åka hem i några dagar. På torsdag bär det iväg till mormor och morfar för att sova där tills på söndag... För egen del bär det iväg till "tropikerna" ett par dagar. Det ska bli skönt att få åka bort på egen hand i par dagar och vila mina arma öron.... Hoppas bara att barnvakterna överlever....


Alexander har nu pratat oavbrutet i ....jag vet inte hur länge, men oj vad det snurrar i min skalle... Ni vet det där talesättet... En glödlampa brinner som starkast strax innan den slocknar... det är nog dags för mig att köpa öronproppar...tips någon ???? *spunk*  De ska helst stänga ute ALLT ljud, men kosta lite pengar *desperat*

Godnatt!

Psssss.... Nu när ni har varit tålmodiga och läst ALLT som jag skrivit så kan jag ju åtminstone bjuda på den här.... Håll till godo!!!

Kommentarer
Postat av: syster nina

Ha det så himla härligt nu när du ut på äventyr ska, och passa på att vila öronen "vet exakt va du pratar om haha" Du säger titt som tätt att du vet inte va du skulle ha gjort utan oss,
Men jag vill påeka att JAG inte skulle klara mej utan dej, för du ställer upp för mej med, både små o stora saker, och det är jag evigt tacksam för ska du veta:) jag älskar dej älskade lillasyster kramar på dej

2007-07-02 @ 00:29:43
Postat av: Stora Syster Monica

Hahaha..jag trodde du hade provat på att baka,men så va det alltså inte. Ja, Jonas och Dick sa att Alexander pratar mycke,men det gör ju dom också.Det ska bli kul med vatten i poolen,men frågan är ?..hur ska man få Nander därifrån..hum?
Du får ha det så skönt i tropikerna nu,jag skaffar nog "proppar" tills Nander kommer hit på söndag och sover.
Ha det "gött". Love you

2007-07-02 @ 08:50:22
Postat av: Lilla syster Elle

Carina: Det ska bli vrålskönt att komma bort en sväng. Jag är hur glad som helst över att ni alla ställer upp så att jag kommer iväg...Älskar er, massor, massor...Kram
Monica: haha...nej "bullbak" är det ont om just nu =) Ja, de där tre utgör nog ett rätt pratglatt team, om jag ska vara riktigt ärlig....ha ha ha ha
Alexander hade haft jättekul och han var supernöjd att få ha varit hos Jonas och "killen med den svarta bilen"! Däremot har jag själv absolut ingen som helst aning om HUR man får upp Alexander ur poolen... Det blir INTE lätt...och öronproppar...ja, det är nog att rekommendera...fast å andra sidan tror jaginte han pratar så mycket när han badar...då hoppar och simmar han mer... så du får väl avgöra vad som är bäst =)

2007-07-02 @ 09:04:07
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: StoraSyster Monica

Hihihi..du, då hörde inte du honom när han bada..han pratar lika mycke då.hihiiihi

2007-07-02 @ 09:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback