Kära familj....

Jag hoppas att ni förstår hur oerhört tacksam jag är för allt som ni har gjort och gör för oss idag!! Utan er hade det inte varit någonting kvar av oss... Ni har funnits där i vått och torrt och stöttat mig när det varit som allra svårast. Jag börjar sakta men säkert läka ihop igen och trots alla lögner jag upplevt börjar jag tro på människan igen!! Nu när jag börjar läka och se allt från ett annat perspektiv kan jag inte förstå hur jag kunde leva som jag gjorde, ni såg hur dåligt jag mådde, men jag vet även att ingen hade kunnat få mig därifrån förutom jag själv! Jag har insett att man måste ta ansvar för sitt eget liv, även om det är jobbigt att bryta upp så finns det ett liv utanför...ett helt underbart liv!!

Alla nya vänner jag fått.... alla nya upplevelser jag fått.... jag är äntligen mig själv igen!!!

Mamma, Pappa, Mina syskon m familjer jag älskar er mest av allt!!

Jimmy, du har en alldeles egen plats i mitt hjärta....utan dig!!??  vet jag inte hur det hade varit....

Farfar, du vet vad jag känner....

Farmor. m familj ... ni har varit ett enormt stöd!! TACK!!

Alla nya roliga vänner!!! mitt liv är rikt på bra människor igen....

Faktum är att om jag inte tagit steget bort från mitt destruktiva liv hade jag inte känt en tredjedel av er!!

Så med regn kommer solsken...det vet jag nu!!!

Hjärta

"Ändra dina tankar och du ändrar på hela din värld."  Norman Vincent Peale


Kommentarer
Postat av: Håkan

Det är ju roligt att du klassar våra 10år som ditt destruktiva liv

2007-03-03 @ 15:23:49
Postat av: Mannen i ditt liv...kanske ; )

Ni har väl alltid haft ett destruktivt liv. Det är en alldeles korrekt benämning på ert liv ihop. Alla vi andra visste att han bara ljög o hade sig med dig!! Du är mycket gladare nu förtiden... tänk vad skönt att du slipper den där röran nu. Den får han plåga någon annan med...eller hur;)

2007-03-09 @ 18:24:50
Postat av: Chatta

Gumman... Jag är glad för dåren för hade det inte varit för honom så hade vi aldrig mötts och jag är sååå glad för dig.. Kram kram

2007-03-09 @ 22:28:51
Postat av: Elle

Tack min vän... jag är glad för dig också!!! Tänk på vilka udda sätt man kan möta nya vänner. Men jag tror det finns en mening med allt... Oavsett hur jobbigt det har varit så går man ur det här med en massa nya erfarenheter... synd bara att den som verkligen skulle behöva lära sig av sina misstag inte gör det utan bara gör precis som vanligt! Det borde inte behöva bli fler sårade själar... men än är det inte slut!!! Tyvärr....

2007-03-10 @ 22:31:27
Postat av: C.A

Risk finns att du har rätt, Eleonor

2007-03-12 @ 21:31:39
Postat av: Anonym

Hej hopp! Jag får minsann skämmas! Hur har jag kunnat ta bort en kommentar ur bloggen och låta andra stå kvar.. ja bra fråga! Så därför skriver jag nu om den kommentaren... Den löd (typ) såhär.
Håkan!
Det är inte bara vårt liv tillsammans som jag klassar som mitt destruktiva liv, utan även den människa som jag var och som jag hade blivit..(vad det berodde på kan vi ju lämna osagt...detta stod dock inte i ursprungstexten utan det la jag till nu!)Vi hade fina år tillsammas oxå ( iallafall de tre första månaderna...nej ok..nu var jag dum...jag tar tillbaka det)och vi har två fina barn som jag älskar överallt annat. Det fina som vi hade kommer jag alltid att minnas och vårda ömt. (Jag hoppas att det fanns en tid då vi älskade varandra lika mycket och att allt inte bara vara lögner och svek...stod inte heller från början iofs)Det fanns en tid då jag älskade dig så oerhört mycket, Håkan och vårt förhållande är bara ett bevis på vad som händer när kärleken tar slut!

2007-03-19 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback