Trots i stora lass

Alexander är sur... nej förlåt ARG menar jag såklart. Av vilken anledning, undrar du... ja, kunde jag svara på det så skulle jag, men faktum är att jag vet inte varför... Just nu sitter han på sitt rum och skriker AAAHHH så högt han bara kan, sparkar i väggen och har satt på Markoolio på högsta volym på stereon, i förhoppning om att jag ska uppmärksamma honom åtminstone en lite stund... men icke...kan tänka mig att jag har ett par AAAAAHHHH, dunk i väggen och musik på högsta volym att vänta genom åren, så det är väl bara att vänja sig! Jag blandar hej vilt mellan de olika lärandeteorierna förtillfället (nu fnissar ett par av mina studiekamrater om de läser detta) men hitills har fasiken ingen av dem hjälpt... aja..nu tar vi ett djupt andetag och satsar en stund på behavourismen... så får vi se hur det slutar =)

Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Hallå där! Min lilla trollunge kan inte vara SÅ arg....nej det tror jag inte på!?

2007-08-09 @ 17:46:58
Postat av: Sara

Hej! Kommer du inte ihåg att man kan INTE blanda teorierna. Behavoirismen... åh kära nån... det känns som åratal sedan vi höll på med det där... Om jag anstränger mig kanske jag tom kommer ihåg vad de gubbarna menade med det... men jag har jobbat på SAAB nu i 7 veckor så de flesta av mina hjärnceller har runnit ur huvudet. De packades ner i någon påse eller kartong och skickades ut någonstans i världen. Får se om jag får tillbaka dem nästa vecka. KRAMAR!!!

2007-08-09 @ 18:07:42
Postat av: Elle

Monica: Johohorå...DET kan han...- =)
*
*
Sara: Men jag VILL blanda =) Klart du får tillbaka dem... men det känns som långt långt borta...imitt fall alltså *ler* KRAMAR på dig oxå!!!

2007-08-09 @ 18:10:21
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback