Sista helgen med sommarlov

Japp...så var sommaren slut för vår del. Nästa vecka börjar skola med nya utmaningar. Som vanligt är det med blandade känslor man återvänder. Orkar jag, vill jag, är det här verkligen rätt nu osv...  Men det brukar lösa upp sig så fort man bara kommer igång. Innerst inne vet jag ju VARFÖR jag gör detta.....

Annars har vi tillbringat veckoslutet hos kära syster C. Det är skönt att det inte är så varmt ute, hösten verkar vara på väg! Annars är allt lugnt. Förändringens vindar blåser fortfarande, men det känns bra, riktigt bra! Detta är något som jag skulle ha gjort för så längesedan...men det är lätt att vara efterklok!

Nu är det pizzatajm och sedan ska vi bara ta det lugnt och njuta av den sista ledigheten!


En stor kram till alla som kramade mig när jag behövde det som allra mest! Tack!!! =)


Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Hej syrran!
Du ska veta att det var tungt att gå upp måndag morgon,men som sagt det känns skönt att komma igång igen.(två veckor har jag vart igång nu)
Och du kommer att klara det denna termin också det vet jag,du är stark!(vi finns här om det behövs,jag fick lediga fredagar...mmm... skulle jag sagt det ,eller? (skoja bara)
Kram på dig och lycka till på måndag nu!
Love you

2007-08-19 @ 11:15:53
Postat av: syster nina

Men! käranån va det vart tyst, vad hände?? "fniss" kramiz på er

2007-08-19 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback