Hjälp...

nu har solen minsann lyst starkt som fan i TVÅ hela dagar.... herregud, det måste ju va något slags rekord =) Gårdagen tillbringdes PÅ balkongen, I solen ... jag har hört att man ska förena nytta med nöje, så jag passade på att tvätta samtidigt! Barnen var hos kompisar hela dagen... så jag njöt av lugnet =)

Kvällen spenderades hos kära syster C med familj. Vi åt gott, drack gott och somnade....tidigt, (åtminstone jag)  *skäms*

Idag ska vi bara vara ute... bada lite i poolen, måla ett hus och dricka kaffe...skulle tro att man får lite färg på kroppen samtidigt och DET är sannerligen på tiden.... iofs är väl vitt också en färg, men det vore ju kul att få variation, åtminstone en gång i sommar... Jag återkommer om det...

Livet är enkelt om man bara vill, så passa på att njuta av de sista sommardagarna som faktiskt har sol i sig!


Kommentarer
Postat av: syster nina

Tack för i går/idag för den goda maten du lagade och för att du hjälpt mej med målingen av lillstugan *ler* du va sååå läcker i jögges shorts hihi kram systra mi...kram

2007-08-05 @ 18:36:12
Postat av: Elle

*ler* du kan inte låta bli du ....du e för go *nyp i kinden* varsågod...det var så lite så, med tanke på vad du gör för mig =) Kram

2007-08-05 @ 18:53:59
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: syster nina

Hihihihi.... hade jag haft en egen blogg så hade bilderna redan varit publicerade, men nee jag ska låta korten ligga väl gömda i min mapp *garv* psst du e ganska go du med tjejen pöss på dej

2007-08-05 @ 19:05:49
Postat av: Elle

hmmmmmpf..... kan jag hjälpa att jag fick lov att dra upp dem till armhålorna? Göra narr av en lillasyster på det där viset... jag ska säga till mamma *snyft och stamp med foten*

2007-08-05 @ 19:11:48
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Andreas

Jag har också målat huset i sommar. Sommar och sommar föresten. Man fick ju mer målarfärg på händerna än solbränna på kroppen.

2007-08-05 @ 23:38:28
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Elle

Jo... det var minsann lika för mig... när jag klättrade upp på stegen gick solen i moln :(

2007-08-06 @ 10:38:26
Postat av: Andreas

En kompis jag pratade med idag hade i alla fall hunnit med att få lite sol på semestern. Den enda dagen solen var framme lyckades han somna i solen och tokbränna sig. Det är ju liksom en bedrift den här sommaren.

2007-08-06 @ 23:11:05
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Elle

Andreas: Absolut en bedrift...RESPECT!! =)

2007-08-07 @ 09:54:43
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback