Gnällinlägg...

Jag vet att detta kommer att låta som en massa gnäll... och visst, på sätt och vis är det det... MEN ... JAG HAR SÅ FÖRBENAT ONT I RYGGEN ATT DET KÄNNS SOM ATT JAG SMÄLLER AV!!!  Det knastrar och knakar tamesjutton överallt.... Jag kan knappt gå, knappt sitta, knappt ligga... känner mig som 180 år ungefär! Få tag på en kiropraktor/massör i dessa dagar är inte heller särskilt enkelt... vafan ska alla ha semester nu för ?!? JAG HAR JU ONT FÖRSJUTTSINGEN !!!!

 Tack och lov så har jag fått tag på en tid i morgon.... tack gode gud för kontakter =) Måtte det bara bli bättre.... jag ska ju till Göteborg......



Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Mmmm..det har jag och morsan fixat i dag så att du kan åka med oss till Göteborg.

2007-08-06 @ 20:52:47
Postat av: syster nina

Tråkigt att höra att det bara blir värre, trodde jögges massage skulle hjälpa dej på traven, hoppas bara att du blir bättre, e ju inte kul om du ska va krympling när vi ska bort å allt ju:(
men du! vet du va jag kom på,, birgit har ju
en rullator till salu som storasyster
och jag spanat in,
jag kan ju köpa den till dej ifall att du blir sämre:) ... haha nä nu är jag elak igen *skäms på mej* krya på dej och ta det lungt
kram

2007-08-06 @ 20:59:27
Postat av: Elle

Det ska bli såååå kul =)Tja...får jag bara en sån där med rosa puffelimuff på så kan jag väl ta den ;)

2007-08-06 @ 21:42:32
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: syster nina

Fixat!:) pöss å nattinatt

2007-08-06 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback