Dildo

Jahaja....så hade man då dykt på ett nytt intressant test...och eftersom jag inte är en bangers så genomgick jag även detta....så nu vet jag!!! Jag är inte bara Ariel/Askungen personifierad jag är även en Rabbit Pearl-dildo.... Ja...det kunde ju ha varit värre.... har hört att de är jäkligt bra , dessutom ;)

*hrm hrm* jag skrev faktiskt HÖRT, hörrni =) Vill Du veta vilken dildo DU är..klicka här (eller om du bara vill spana runt bland alla sextoys)

Du liknar mest: Rabbit & Pearl

Du är en riktig hyvens typ. Det finns nog ingen som tycker illa om dig. Du är social, men uppskattar även att vara för dig själv ibland. Med andra ord så har du hittat en ganska bra balans i livet och dina vänner skulle beskriva dig som en ganska naturlig person utan allt för många neuroser. Tänk bara på att gränsen mellan att vara så normal som du är och att vara tråkig kan vara hårfin. Du skulle förmodligen må bra av att göra något lite annorlunda i ditt liv.



Kommentarer
Postat av: alexandra

va skönt :D *ler* kan man fixa en sak där :D haha!

2007-08-24 @ 20:53:27
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Elle

Alexandra: Jomen precis *ler* tack för tipset =)

2007-08-24 @ 20:59:19
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Stora Syster Monica

jaha...nu har barna somnat kan jag förstå..*ler*
Då får man tid att tänka på annat va?;)
Kram

2007-08-24 @ 21:39:25
Postat av: syster nina

jaha du, så du e sån du? hmm. e vi släkt eller? måste kolla med monka va hon har att säga om det, *asgarv* kram nattinatt

2007-08-24 @ 22:25:46
Postat av: Stora SysterMonica

mmmm..intressant..ja,vi är släkt*ler*

2007-08-25 @ 06:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback