Hur står det till????

Det var en fråga jag ställde till mig själv bara för en liten stund sedan. Tänk att man kan vara så trött som jag är just nu. Att vara ensamstående , nästan nyseparerad, mamma till två barn, heltidsstudent och mittpunkten i något slags triangeldrama tar vekligen musten ur en.... Tänk vad man kan tvinna in sig i något som man egentligen inte vill bli inblandad i. Det går på ren rutin bara... Om allt ändå kunde bli lugnt! Vilket slags triangeldrama kan jag ju låta vara osagt, men det är rent löjligt och patetiskt av mig att ens ägna det en tanke! Har jag verkligen INGENTING BÄTTRE FÖR MIG?? Jo, massor...egentligen! Ja...djup suck åt mig själv och en STOOOOOOOR spark i rumpan! (börjar bli öm, men det SKA hjälpa, någon gång! : )...)

Nej, var glad för det man har och ta inte på dig mer skit än vad som behövs! (Tänk vad lätt det är att råda andra!!! Fniss)

Nu går vi in i slutfasen på den här kursen....nästa tar vid direkt. Det ser jag framemot med glädje, spänning och en stor portion ångest!  Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Andreas

Ganska nyseparerad själv. Har sparkat mig i rumpan ett par månader nu. Sista sparkarna har tagit riktigt bra... nu fyger jag igen. Men jag har haft ordentlig draghjälp också. Var kommer alla snälla människor ifrån. Måste ha en sagolik tur. *tacksam*

2007-10-14 @ 22:43:58
Postat av: Andreas

Mittersta raden med bokstäver på mitt tangentbord börjar bli slitet. ASDFGHJKLÖÄ funkar inte alltid. Endel andra strejkar också. Då faller det bort en bokstav här och där. Lite pinsamt när man skriver kommentarer på en lärarstuderandes blogg :). Sätter du röda bockar i kanten eller stryker du under med rödpenna när jag missar nåt?

2007-10-14 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback