Hmmmmmm.........

Min son min son.....jag kan inte göra annat än att skratta!!!

Jag hade köpt en mössa åt honom. Jag tyckte den var en jättefin höstmössa. Den var svart med en...håll i er....självlysande dinosaurie på! Supercool.... När vi kom hem så sa jag att jag hade något till honom. Han lyste upp och frågade studsande vad det var! När jag plockade fram mössan slocknade leendet och han tittade på mig och frågade, - Vad är det här mamma? Han studerade mössan med en stor skepticism i blicken. - Det är en höstmössa, svarade jag. Jag tänkte att du skulle tycka den var häftig! Han tittade på mig igen, skakade på huvudet och svarade mig, med stor betoning på orden...-Då tänkte du fel mamma! Ja, jisses amalia..han kan han; ) Jag kunde inte göra annat än att bara skratta och ge honom en bamsekram!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tanken var i alla fall god... *ler*. Här finns ju en massa gamla inlägg som jag inte har läst. Jag brukar ju läsa alla nya inlägg, men när det blir paus en dag kan man ju hugga på de gamla. De är ju faktiskt nya för mig.

2007-10-14 @ 22:39:49
Postat av: Elle

VA!?! Kan du inte min blogg utantill??? Det var det värsta ;)

2007-10-14 @ 22:44:07
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Andreas

Nej! Jag harverkligen inte tänkt på alla gamla inlägg som reda fanns när jag började läsa din blogg. Förlåt!? :( / :)?

2007-10-14 @ 22:45:45
Postat av: Andreas

Kul att prata med dig. Men din blogg blir totalt nedlusad av kommentarer som inte berör inlägget *ler*. Hmmm... men jag tycker faktiskt att det är roligare att prata än att blogga just nu. Jag kanske borde skaffa msn eller någon annan chattjänst. Har inte hållt på med sånt sen ICQ för 8 år sen.

2007-10-14 @ 22:49:30
Postat av: Elle

Ja MSN är inte alls dumt....riktigt skoj faktiakt *ler* Du borde testa!!!

2007-10-14 @ 22:52:06
Postat av: Andreas

Det blir ett test *ler*, men orkar inte i kväll. Har redan testat Myspace, men har inte hunnit leta upp så många vänner än.

2007-10-14 @ 22:59:11
Postat av: Andreas

Nu ska jag sluta att lusa ner bloggen med en massa kommentarer. Man kan ju faktisk läsa utan att kommentera allt :). Sov gott!

2007-10-14 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback