Saga...

91806-10

Mitt andra barn föddes i augusti 2005. Efter en smidig graviditet, men jobbig tid, så var det skönt att hon var här. Jag visste att det var en tjej, och jag längtade massor efter att få träffa henne.

Förlossningen gick jättesnabbt och det var ett lugn över hela tiden. Vi skämtade och småpratade alla som var där och vips, så var hon född....

3115 gram och 49 cm lång...och jag hade tyckt att Alexander var liten....hihihi...Saga var pytteliten :)

Hon hade oxå lite hår och kopparrött..jag tror att hon blir lockig precis som sin bror....

Hon är så olik sin bror som man bara kan bli...där han var lugn är hon helt galen.Hon river ner allt som hon får tag i, hon blir arg när saker inte blir som hon vill, hon sover i sin egen säng...vilket brorsan börjat göra nu:) Hon är väldigt självständig!

Hon går redan...vid 10 månader...

Brorsan är hennes idol...hon försöker göra ALLT som han gör och blir alldeles förtvivlad när han stänger in sig på sitt rum...mamma blir förtvivlad när hon försöker hoppa från fåtöljen precis som brorsan..

Jag pratar för fulla muggar...mamma,pappa, Nander...


Tiden går så fort och nu fyller hon snart ett år!!! Jisses amalia :)


91806-1191806-12








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback